پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226943
نکاتي از ليست جديد کي‌روش
تاریخ انتشار : 1395/08/17 10:22:54
نمایش : 1203
کارلوس کي روش روز يکشنبه اسامي ۲۳ بازيکن را براي اردوي پيش از بازي تيم ملي مقابل سوريه اعلام کرد که اين فهرست نسبت به اردوهاي قبلي نکات قابل توجهي داشت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، کارلوس کي روش روز يکشنبه اسامي ۲۳ بازيکن را براي اردوي پيش از بازي تيم ملي مقابل سوريه اعلام کرد که اين فهرست نسبت به اردوهاي قبلي نکات قابل توجهي داشت.

۱۲ بازيکن از ليست ۲۳ نفره را بازيکنان ليگ تشکيل مي دهند و پرسپوليس به رغم خط خوردن دروازه بانش عليرضا بيرانوند به دليل مصدوميت، ۷ نماينده در ترکيب تيم ملي دارد.

 تعداد ملي پوشان تمام تيم هاي ليگ برتر به جز پرسپوليس تنها به ۵ نفر محدود شده. اين پنج نفر نمايندگان تيم هاي استقلال، تراکتورسازي، استقلال خوزستان، ذوب آهن و سايپا هستند که هرکدام تنها يک ملي پوش دارند.

شايد براي اولين بار در سال هاي گذشته است که استقلال فقط يک ملي پوش دارد. پرسپوليس هم طي سال هاي گذشته در يک مقطع زماني فقط يک ملي پوش داشت و آن بازيکن هم محمدرضا خانزاده بود که جايي در ترکيب اصلي تيم ملي نداشت. در مقطع ديگري هم يحيي گل محمدي تنها ملي پوش پرسپوليس بود.

ديگر بازيکنان دعوت شده به تيم ملي را لژيونرها تشکيل مي دهند که شامل ۱۱ بازيکن است؛ سه نفر عضو ليگ هاي عربي بوده و ساير نفرات در ليگ هاي اروپايي بازي مي کنند.

نکته جالب خط خوردن آندرانيک تيموريان کاپيتان تيم ملي است و کارلوس کي روش کمال کاميابي نيا را به او ترجيح داده است.

خط خوردن عليرضا حقيقي دروازه‌بان ثابت تيم ملي در سال هاي گذشته نکته جالب ديگري است و کارلوس کي روش ديگر تمايل نداشت انتقادات به خاطر دعوت از يک بازيکن بدون تيم را تحمل کند. اين براي اولين بار پس از مدت هاست که حقيقي از تيم ملي کنار مي رود.

دعوت شدن سوشا مکاني و کمال کاميابي نيا به تيم ملي و مصادف شدن اين اتفاق با خط خوردن عليرضا حقيقي و آندرانيک تيموريان نشان مي دهد که کي روش قبل از اردو به اين موضوع فکر کرده که از مکاني و کاميابي نيا در فهرست نهايي استفاده کند.

سردار آزمون هم به دليل محروميت در بازي با سوريه خط خورده و پس از مدت ها در فهرست تيم ملي غايب است.

حسين ماهيني که در گذشته از جمله بازيکنان ثابت تيم کي روش بود، به دليل سرباز شدن و مشکل خروجي، فصل گذشته از حضور در تيم ملي محروم شده بود و درپي درخشش در پرسپوليس به تيم ملي دعوت شده و در فهرست نهايي هم قرار گرفت.

 علي کريمي هافبک ديناموزاگرب با وجود دور بودن از ترکيب اصلي اين تيم کروات به تيم ملي دعوت شده و در فهرست نهايي قرار گرفته است.

تيم ملي امروز ساعت ۱۵ يک جلسه تمرين برگزار مي کند و پس از آن به مالزي سفر مي کند تا در بازي حساس مقابل سوريه قرار بگيرد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html